loading...
قیل و قال اس ام اس جک بزرگترین وبلاگ طنز ایران
علیرضا بازدید : 295 سه شنبه 26 مهر 1390 نظرات (0)

از پیست موتور سواری مزاحمتون میشم !

 

میتونم یه دور رو لبات بزنم !!!؟؟

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


 

همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

 

گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !!!

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی

 

امکانات زندگی در عشایر :

 

غذا : کشک

 

یخچال : مشک

 

حمام : تشت

 

دستشوئی : دشت !

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


 

تا آخرش نرو هیچی آخرش نیست

 

به جون خودم راست میگم

 

نرو هیچی تهش نیست

 

نرو دیگه

 

اعتیاد رو میگم !!!

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


 

امروز عکست رو توی روزنامه دیدم

 

فکر کردم خیلی معروف شدی و همه میشناسنت

 

خوب که نگاه کردم بالاش نوشته بود گمشده !!!

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


پیامک های ضدحالی شما را به بالاترین قیمت خریداریم (سازمان حال و هول کشور)!!!

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


 

ببخشید این موقع شب بیدارت کردم میخواستم ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه میبینی!!؟

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


 

ببخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !

 

میشه من اسیرتون بشم !!؟؟

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


 

پیامک غضنفر به دوست دخترش :

 

مهم نیست که قشنگ نیستی  قشنگ اینه که مهم نیستی !!!

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی


شرکت پفیلا یه تعدادی فیل چسو نیازمند است !

 

هرچه سریعتر خودت رو معرفی کن !!!

 

 

قیل و قال اس ام اس جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی



 

به کوری چشم حسودان کماکان این وبلاگ روزانه آپدیت می شود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دربارهء من: سلام من علیرضا هستم از خراسان رضوی افتخار میکنم که قیل و قال جوک بزرگترین وبلاگ طنز ایرانی می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 7,649
  • بازدید کلی : 105,688
  • کدهای اختصاصی

    جوك تصادفي

    
    وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ